Hollister Corporated lausunto - COVID-19 ja toimitusketju Lisätietoja

Näin huolehdit itsestäsi hoitaessasi muita

Opas levollisen, innokkaan ja toiveikkaan olon ylläpitämiseen.

 

Varaa aikaa itsellesi joka päivä.

Itsestään huolehtimisen tärkeys pitää muistaa myös silloin, kun päivä täyttyy toisten hoitamisesta. Kun varaat päivittäin aikaa sille, että voit tehdä jotain vain itseäsi varten, olet levänneempi ja jaksat myös tehdä enemmän muiden eteen. Ota hetki omaa aikaa ja pohdi näitä itsestään huolehtimisen vinkkejä, joilla saat olosi levolliseksi, innokkaaksi ja toiveikkaaksi.

Kehollesi:

  • Lähde kävelylle
  • Pyydä hierontaa karanteenissa kanssasi olevalta
  • Juo enemmän vettä kuin haluaisit
  • Meditoi päivittäin (lataa sovellus puhelimeesi)

Mielellesi:

  • Sulje uutiset ja lue tai kuuntele sen sijaan kirjaa
  • Kuuntele podcastia, joka saa sinut nauramaan tai ajattelemaan – tai molempia
  • Kokeile kirjoittaa päiväkirjaa kokemuksistasi

Iloksesi:

  • Järjestä virtuaalitapaaminen ystävän kanssa
  • Etsi ystäviesi tai perheesi kanssa ottamistasi kuvista suosikkisi ja muistele hetkeä heidän kanssaan viestitse
  • Herkuttele tuntematta syyllisyyttä

Tulevaa varten:

  • Lepäile aina kun voit
  • Listaa ihmisiä, joihin voisit ottaa yhteyttä, ja toteuta se
  • Kirjoita lista kaikista kaipaamista asioista ja kaikesta siitä hienosta, mitä voit nytkin tehdä

 


Nämä itsehoitovinkit tarjoaa Bridget Chambers, positiivisuuteen, itsetietoisuuteen ja meidän kaikkien sisäiseen hyvyyteen keskittyvä elämänhallinnan ammattivalmentaja.