Cale

Cale

Senior Manager, globaali markkinointi, avannetuotteet

Hollister on oikea helmi – kun sinne on kerran tullut, sieltä ei halua enää lähteä.


Vietin suurimman osan elämästäni Kanadassa, ennen kuin muutin Seattleen, Washingtonin osavaltioon. Työskentelin siellä lääkinnällisiä laitteita valmistavassa startup-yrityksessä. Kun sain puhelun rekrytoijalta, joka tarjosi minulle työpaikkaa Hollister Incorporatedilta, ajattelin ensimmäiseksi, ettei ollut kovinkaan houkuttelevaa muuttaa Chicagon seudulle tuntemattoman yrityksen vuoksi. Mutta rekrytointiprosessin edetessä tuli yhä selvemmäksi, että Hollisterilla on ainutlaatuinen yrityskulttuuri. Neljä vuotta sitten pakkasin laukkuni. 
Ensimmäisessä työtehtävässäni sain vastuulleni uuden tuoteinnovaatioihin keskittyvän tutkimus- ja kehitystiimin johtamisen. Myöhemmin siirryin maailmanlaajuiseen markkinointiin, ja olen tällä hetkellä maailmanlaajuisesta avannetuotebrändistämme vastaava vanhempi maailmanlaajuisen markkinoinnin johtaja. Avanteenhoito ja avannetuotteet ovat erittäin intiimejä. Tämän vuoksi eräs palkitsevimmista asioista työtehtävässäni onkin se, että saan tutustua henkilökohtaisesti eri puolilla maailmaa olevien asiakkaidemme haasteisiin.
Hollisterilla on neljä muuttumatonta periaatetta: ihmisarvo, kehittäminen, palvelu ja vastuullisuus. Ihmisarvoa koskeva periaate on kuitenkin se, joka määrittää eniten kaikkea tekemäämme – uskomme siihen ja toteutamme sitä. Tämä tekee Hollisterista oikean helmen – kun sinne on kerran tullut, sieltä ei halua enää lähteä.

Teemme elämästä palkitsevampaa ja arvokkaampaa